Un serviciu meteo local, pe bază de abonament lunar, este cel mai nou produs prin care Twitter încearcă să-și crească veniturile.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Twitter a anunțat Tomorrow, un serviciu meteo care va analiza și comunica abonaților condițiile climatice locale. Un abonament lunar va costa 10 dolari.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autoritățiNoul serviciu va folosi toate noile canale de comunicare ale rețelei sociale, de la newslettere la conversații audio live, iar abonații vor putea adresa întrebări în cadrul sesiunilor de discuții organizate.
Șeful serviciului va fi Eric Holthaus, un jurnalist și meteorolog cu multă experiență. Acesta va fi ajutat de alți 18 meteorologi locali din Statele Unite, care vor crea conținut pentru abonați.
Pentru început, Tomorrow va fi disponibil în 16 orașe din Statele Unite, cu focus pe vremea locală - meteorologii se vor concentra pe câte un oraș și vor oferi informații locuitorilor acestora.
CITEȘTE ȘI Grupul Tinmar și-a propus susținerea în continuare a invesțiilor în sectorul energiei regenerabile, atât prin achiziția de parcuri funcționale cât și prin dezvoltarea unor noi proiecteDeocamdată, serviciul de newslettere nu este funcțional. Acesta se află în prezent în faza de dezvoltare, fiind bazat pe tehnologia achiziționată recent de la Revue.
Analiștii consideră că un serviciu meteo se potrivește ca o mănușă Twitter, platformă care s-a dezvoltat în jurul informațiilor în timp real. Mulți jurnaliști și meteorologi și-au văzut numărul de urmăritori “explodând” în timpul unor evenimente meteo importante, precum incendii și uraganuri.