Twitter va interzice toate reclamele politice de pe platforma sa, în contrast cu politica Facebook

Twitter va interzice toate reclamele politice de pe platforma sa, în contrast cu politica Facebook
Profit.ro
Profit.ro
scris 31 oct 2019

Twitter a anunțat că începând din 22 noiembrie va interzice toate reclamele politice pe platfoma sa, pe fondul presiunilor la care sunt supuse rețelele de socializare de a bloca tentativele de influențare a alegerilor prin intermediul informațiilor false, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare

”Am luat decizia de a opri toată publicitatea politică pe Twitter, la nivel global. Credem că răspândirea mesajelor politice trebuie câștigate, nu cumpărate”, afirmă într-un comunicat directorul general al Twitter, Jack Dorsey, scrie News.ro.

Companiile de media socială, inclusiv Facebook, concurenta Twitter, sunt supuse unor presiuni tot mai mari pentru a opri difuzarea reclamelor care răspândesc informații inexacte.

VIDEO Nokia 6.2, disponibil în România. La ce preț este vândut CITEȘTE ȘI VIDEO Nokia 6.2, disponibil în România. La ce preț este vândut

Facebook s-a angajat să ia măsuri pentru a combate dezinformările pe platforma sa, după ce propaganda rusă pe platforma sa înainte de alegerile prezidențiale americane din 2016 ar fi influențat rezultatul ascrutinului câștigat de Donald Trump.

Dar Facebook a luat decizia de a nu verifica veridicitatea reclamelor publicate de politicieni, ci doar pe aceea a reclamelor platformelor politice, provocând nemulțumirea candidaților democrați în alegerile prezidenșiale din 2020, cum ar fi fostul vicepreședinte Joe Biden și senatoarea Elizabeth Warren.

Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a apărat decizia companiei, afirmând că nu vrea să îngrădească discursul politic.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
facebook
reclame politice