VTEX, furnizor global de soluții ecommerce în cloud, deschide un birou în România, ca parte a strategiei de extindere la nivel european, și îl numește pe Ionuț Farcaș în funcția de Country Manager.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Farcaș are o experiență de 10 ani în ecommerce, iar anterior a ocupat poziția de Business Developer la evoMAG și Project Manager Online Sales Department la Astra Asigurări.
CITEȘTE ȘI VIDEO Google lansează un serviciu de streaming pentru jocuriVTEX a bugetat investiții de peste 2 milioane de euro în următorii 5 ani în România. Până la finalul anului 2019, planurile companiei vizează și creșterea echipei din România, în funcție de ritmul de dezvoltare.
Fondată în 1999, ca o platformă de tip CRM în sistem SaaS, VTEX s-a transformat în furnizor de soluții ecommerce.
În prezent, compania VTEX este prezentă în 6 țări din Europa: Germania, Marea Britanie, Spania, Portugalia, Polonia și România. VTEX vizează creșterea prezenței în regiune în următoarea perioadă, deschiderea biroului din România accelerând extinderea în Europa Centrală și de Est. Compania estimează că, în 2022, 20% din veniturile totale vor fi generate în Europa.
La nivel global, soluția VTEX este implementată în peste 3.000 de magazine online, din 25 de țări.
În România, VTEX a finalizat trei proiecte: pentru F64, Miniprix și Dacris, targetul fiind de 10 clienți în următoarele 12 luni și de 50 de clienți în următorii 4 ani.