YouTube renunță la formatul Stories

YouTube renunță la formatul Stories
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 26 mai 2023

Formatul Stories, împrumutat de la Snapchat de foarte multe platforme online, va dispărea în curând complet de pe YouTube.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

YouTube anunță că formatul Stories nu va mai fi disponibil decât până la 26 iunie. După această dată, nu vor mai putea fi create postări în acest format.

În plus, orice postare în format Stories postată de acum și până pe 26 iunie va dispărea din cadrul platformei la șapte zile după publicare.

WhatsApp pregătește introducerea numelor de utilizatori CITEȘTE ȘI WhatsApp pregătește introducerea numelor de utilizatori

Platforma video deținută de Google rămâne acum să se concentreze pe video, în special pe formatul vertical, a cărui popularitate a crescut în ultima vreme și care deja acomodează reclame.

YouTube a început să testeze formatul Stories în 2017, însă, pe atunci, îl numea Reels - nume la care a renunțat un an mai târziu și care avea să fie ales de Meta pentru filmările verticale.

Formatul Stories, făcut celebru de Snapchat, a fost copiat de numeroase alte platforme online. Dincolo de YouTube, Facebook și Instagram, acesta a mai fost folosit, printre alții, de Twitter și LinkedIn, ambele renunțând la el între timp.

viewscnt
Afla mai multe despre
youtube
stories