YouTube va afișa două reclame consecutive la începutul clipurilor

YouTube va afișa două reclame consecutive la începutul clipurilor
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 22 nov 2018

Google a anunțat că va începe să testeze un nou sistem de afișare a reclamelor pe YouTube, cu două reclame video consecutive chiar la început.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Numit de cei de la Google ad-pod, calupul publicitar care va fi afișat la începutul filmelor va fi compus din două reclame video pre-roll care pot fi oprite de utilizator după câteva secunde.

Google spune că experimentele făcute până acum arată că această abordare va reduce numărul de întreruperi pe care utilizatorul le va suferi pe parcursul vizionării din cauza reclamelor.

Inginerii companiei americane spun că cercetările lor arată că utilizatorii au o toleranță redusă față de pauzele de publicitate în special în cazul clipurilor lungi.

YouTube afișează mesaje prin care avertizează utilizatorii de efectele propusei legislații europene în materie de copyright CITEȘTE ȘI YouTube afișează mesaje prin care avertizează utilizatorii de efectele propusei legislații europene în materie de copyright

Folosirea sistemului cu ad-pod ar trebui să scadă cu 40% numărul întreruperilor cauzate de reclame pe YouTube.

Tot ca urmare a acestui nou sistem, numărul utilizatorilor unici cărora le sunt afișate reclamele ar crește cu 8 până la 11 procente, conform celor de la Google.

Adpod-urile vor fi intra anul acesta pe desktop și vor fi folosite ulterior pe mobile și pe televizoarele inteligente.

Google încurajează advertiserii să folosească noile formate dedicate televizoarelor unde, spun oficialii companiei, utilizatorii urmăresc peste 180 de milioane de ore de video pe YouTube. 

viewscnt
Afla mai multe despre
youtube
google
reclame
televizor