Lanțul de farmacii Dona îl numește pe Thomas Hofmann, care a condus o rețea de farmacii independente în Germania, în poziția de Chief Marketing & Digital Officer, urmând a coordona activitățile de comunicare, branding și digital.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Thomas Hofmann a acumulat o experiență totală de circa 25 de ani în poziții senioriale în companii precum Renault, Volkswagen, Intel, McDonald’s și agenții internaționale de publicitate (BBDO, HAVAS), iar ultimii 10 ani i-a dedicat industriei de retail online și offline. În perioada 2009-2014, Thomas Hofmann a condus rețeaua de farmacii independente Alphega din Germania în calitate de Director General, deținând în același timp o poziție cheie în coordonarea operațiunilor de marketing din întreaga Europa ale aceleiași rețele conduse de Walgreens Boots Alliance (Frankfurt / Londra).
CITEȘTE ȘI Black Friday 2018. LISTA ofertelor: de la aur, mașini, vacanțe și servicii dentist la bilete pentru Metallica și finala Champions League Grupul Dona este format din firmele Siepcofar, Dona Logistică, Dona Marketing.
Cu o cifră de afaceri de circa 230 milioane euro, Grupul Dona reunește 327 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2.500 de angajați.