Lanțul olandez de magazine cu discont Action pregătește construcția unui centru de distribuție în țară, în WDP Park București - Ștefănești, pentru care a semnat deja cu belgienii de la WDP.
Intrarea retailerului pe piața din România a fost anunțată de Profit.ro.
Centrul va cuprinde aproximativ 54.000 m² de spațiu modern de depozitare, situat pe un teren de 15 hectare, cu potențial de extindere suplimentară de 20.000 m².
Construcția este programată să înceapă la începutul anului 2026, iar livrarea este estimată până la sfârșitul anului, proiectul reprezentând o investiție de aproximativ 40 de milioane de euro.

Clădirea va fi închiriată către Action printr-un contract de închiriere pe termen lung, de tip triple-net, de minimum 15 ani.

Action va deschide primul său magazin din România, mișcare anunțată de Profit.ro din vara anului trecut, în septembrie, la Pitești, pe 24 septembrie.
Action a început recrutările de angajați în România încă din februarie, cum a relatat atunci Profit.ro. În prezent, retailerul caută angajați pentru viitoare magazine în peste 10 localități, printre care Turda, Oradea, București, Ploiești, Târgoviște și Râmnicu Vâlcea.

Lansat în 1993, lanțul a ajuns astăzi la 3.000 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia, relevă datele analizate de Profit.ro.
Compania are venituri anuale de circa 9 miliarde euro și peste 80.000 angajați.
Pe această nișă mai operează retailerul german TEDi, branduit anterior T€Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, și anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la prețul de doar 1 euro, a cărui intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, și grupul polonez Pepco.