Afaceri în creștere pentru Bergenbier

Afaceri în creștere pentru Bergenbier
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 iul 2022

Bergenbier, parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre principalii jucători de pe piața berii din România, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 716 milioane lei, o creștere de aproximativ 10% față de anul 2020.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

„Deși premisele au fost dificile pentru anul 2021, performanța Bergenbier S.A. a fost una foarte bună, înregistrând creșteri în cifra de afaceri. De asemenea, am plătit către statul român taxe și impozite aferente anului 2021 în valoare de 212 milioane de lei. Anul în curs a venit cu o serie de noi provocări date de inflația record, dar și de prețurile în creștere la utilități și materie primă care afectează tot lanțul de producție și distribuție al berii”, a punctat Alexandru Nomicos, director financiar Bergenbier.

EXCLUSIV Omer Susli cumpără integral Bistrița Retail Park și vrea să își dubleze portofoliul de retail. Ionuț Dumitrescu iese din acest sector imobiliar CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Omer Susli cumpără integral Bistrița Retail Park și vrea să își dubleze portofoliul de retail. Ionuț Dumitrescu iese din acest sector imobiliar

Conform studiilor realizate de Asociației Berarilor din România, deși în 2021 s-a înregistrat o stagnare în volum a pieței, sectorul de bere a continuat să aibă un impact pozitiv semnificativ asupra economiei românești. Industria berii asigură la nivelul întregii țări, direct și indirect, un număr de aproape 61.000 locuri de muncă pentru români, acoperă exclusiv din producția locală aproximativ 97% din consumul intern de bere, iar 50% din ingredientele folosite la fabricarea berii provin din agricultura României.

„Perspectivele pentru a doua jumătate a anului 2022 sunt departe de a fi optimiste. Puterea de cumpărare a consumatorilor a scăzut la un nivel îngrijorător, iar provocările noastre sunt mai mari de la o zi la alta. Ca producător, noi încercăm să atenuăm acest impact financiar suplimentar”, a adăugat Mihai Voicu, director general al Bergenbier.

Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieței. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu, Fresh – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, berea mexicană Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. 

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. 

viewscnt
Afla mai multe despre
bergenbier
bere