Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, parte a grupului eMAG, prezent de asemenea în Bulgaria și Ungaria, operează schimbări în echipa de management.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
După o perioadă de peste 7 ani la conducerea companiei, Robert Berza se retrage din funcție, predând rolul Cristinei Pîrjol, Commercial Director Selection de mai bine de 8 ani.
CITEȘTE ȘI PepsiCo, cu două fabrici locale, își avertizează investitorii în legătură cu taxa pe zahăr din România. O altă problemă: consolidarea din retail pune presiune pe prețuriCu o carieră de 22 de ani în fashion, începând cu poziția de Country Manager pentru Tom Tailor România în 2002 și continuând cu roluri de Retail Manager la Elmec România în 2006 și Director Comercial la Follie Follie România în 2008, Cristina Pîrjol a făcut tranziția spre e-commerce în 2011, ca Head of Buying la Fashion Days Group.
Integrarea în Dante International în 2016 i-a adus rolul de Director Comercial pentru selecția de fashion.
Lansat în 2009 și parte a grupului Dante International, Fashion Days servește peste 1,5 milioane de clienți în România, Bulgaria și Ungaria, remarcându-se ca un nume de referință în fashion retail.