Flanco continuă extinderea rețelei sale de magazine sub poziționarea Smart Discounter și deschide primul său magazin din Cluj-Napoca, situat în Artema Shopping Center.
Noul spațiu comercial are o suprafață de peste 1.000 metri pătrați.

Această deschidere face parte din cel mai amplu plan de extindere al rețelei din ultimii șase ani, cu un buget total de investiții alocat în anul 2025, de aproximativ 20 de milioane de lei.
Strategia vizează deschiderea a 10 noi magazine și reamenajarea a 12-15 locații existente, aliniate poziționării de Smart Discounter.

Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de peste 160 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 114 orașe ale României.

Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România.
Flanco Retail a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 1,41 miliarde de lei, în creștere cu 8,9% față de 2023. Compania a rămas pe minus, pierderea netă urcând cu 9,7%, la 12,54 milioane de lei. La finele anului trecut, datoriile retailerului însumau 487,4 milioane de lei, cu 12% mai mult față de 2023. Sumele de recuperat au scăzut cu 45,5%, la 18,1 milioane de lei.
Acționarii retailerului sunt Iulian Stanciu - 95% și Dragoș Sîrbu - 5%.