H&M anunță revenirea pe profit și depășește estimările după redeschiderea magazinelor. Acțiunile cresc cu circa 13%

H&M anunță revenirea pe profit și depășește estimările după redeschiderea magazinelor. Acțiunile cresc cu circa 13%
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 15 sep 2020

Acțiunile retailerului suedez H&M cresc puternic marți, cu circa 13%, după ce compania a anunțat un profit trimestral peste estimări, în contextul în care revenirea vânzărilor după ridicarea măsurilor de izolare a depășit așteptările.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Potrivit rezultatelor preliminare, retailerul a obținut, în trimestrul al treilea fiscal (1 iunie-31 august), un profit brut de circa 2 miliarde de coroane suedeze (228 mil. dolari), peste așteptările analiștilor, care anticipau un rezultat de sub 400 de milioane de coroane. În perioada similară din 2019, profitul depășea 5 miliarde de coaroane suedeze.

Revenirea pe profit, după o pierdere de 6,48 de miliarde de coroane suedeze în trimestrul al doilea, a fost susținută și de reducerea costurilor și creșterea vânzărilor la preț înreg (fără discount).

Amazon are nevoie de încă 100.000 de angajați în SUA și Canada CITEȘTE ȘI Amazon are nevoie de încă 100.000 de angajați în SUA și Canada

În perioada menționată, vânzările H&M au avut un declin 19% la nivel global, comparativ cu perioada similară din 2019. Declinul anual s-a tenperat însă de la circa 50% în trimestrul precedent.

Potrivit companiei, la începutul trimestrului, aproximativ 900 din cele 5.000 de magazine ale lanțului erau închise temporar. La finele trimestrului, numărul magazinelor închise scăzuse la 200.

În mai, H&M a lansat magazine online pentru cinci noi mărci în România, în cadrul strategiei de extindere a comerțului electronic pe piețele europene.

H&M este al doilea mare retailer de modă la nivel mondial.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
retailer
retailer moda
retailer suedez
redeschidere magazine
vanzari pandemie
profit h&m