Secom, companie românească specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, își extinde rețeaua proprie de retail prin deschiderea unui nou magazin, în Arad.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Investiția în magazinul Secom din Arad a fost de 40.000 de euro și face parte din strategia de extindere națională a companiei, în acest an planurile incluzând deschiderea a patru noi magazine proprii.
În prezent, rețeaua de retail Secom numără 13 magazine în București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara și Arad. În plus, produsele Secom sunt comercializate prin magazinul online și în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.
Secom a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior, 170 de angajați, 12 magazine proprii și un portofoliu de 400 de produse, ajungând la o cotă de piață de 6,4%.
Pentru acest an, Secom își propune o creștere cu peste 45% a investițiilor, până la circa 3,3 milioane de euro.