Importatorul de suplimente alimentare Secom raportează o creștere a businessului. Compania a deschis primul magazin într-un mall

Importatorul de suplimente alimentare Secom raportează o creștere a businessului. Compania a deschis primul magazin într-un mall
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 feb 2018

Secom, companie românească specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior, 170 de angajați, 12 magazine proprii și un portofoliu de 400 de produse, ajungând la o cotă de piață de 6,4%.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Dezvoltarea Secom vine pe fondul creșterii preferinței consumatorilor români pentru remediile naturale, dar și al investițiilor de 2,25 milioane de euro realizate de companie anul trecut.

Pentru acest an, Secom își propune o creștere cu peste 45% a investițiilor, până la circa 3,3 milioane de euro, având în plan deschiderea a patru noi magazine proprii, dar și lărgirea portofoliului cu noi produse.

În 2017, Secom a continuat extinderea propriei rețele de retail prin deschiderea a trei unități comerciale noi, în Pitești, Cluj-Napoca și în Mega Mall din București, de altfel prima unitate a companiei amplasată într-un mall. 

În Rotterdam, dacă ai „haine de firmă”, trebuie să umbli cu chitanța în buzunar. Poliția are ordin să te oprească, îmbrăcămintea poate fi confiscată CITEȘTE ȘI În Rotterdam, dacă ai „haine de firmă”, trebuie să umbli cu chitanța în buzunar. Poliția are ordin să te oprească, îmbrăcămintea poate fi confiscată

“2017 a fost un an al performanțelor pentru Secom. Am continuat dezvoltarea companiei într-un mod sustenabil prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare și din segmentul de cosmetice naturale și prin deschiderea a 3 noi magazine. Cu o echipă consolidată, un portofoliu de produse puternic și cu multă determinare am reușit să avem cea mai mare creștere a cotei de piață din industrie, care ne-a asigurat intrarea de pe poziția a șasea direct pe locul trei  în topul principalilor jucători din segment. Acest rezultat confirmă încrederea mare a consumatorului în produsele noastre și ne motivează să continuăm să oferim soluții de medicină integrativă, din cele mai bune mixuri de ingrediente naturale, care să contribuie la îmbunătățirea calității vieții românilor” a declarat Lucia Costea, Managing Partner Secom. 

În prezent, portofoliul Secom include 300 de suplimente alimentare și 100 de produse cosmetice naturale.

Produsele Secom sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, precum și în cele 12 magazine Secom din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu și Timișoara.

viewscnt
Afla mai multe despre
secom
magazine
produse naturale