Kaufland va reduce consumul de plastic în toate țările cu cel puțin 20%, până în anul 2025, și va asigura reciclabilitatea în proporție de 100% a ambalajelor din plastic folosite pentru mărcile proprii, iar până la finele anului 2019 va delista anumite articole din plastic.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Printre articolele ce urmează a fi delistate din Kaufland până la sfârșitul lui 2019 intră, spre exemplu, bețișoarele pentru urechi din plastic, paiele de plastic marcă proprie și vesela de unică folosință din plastic marcă proprie – ce urmează să fie înlocuite în toate țările cu alternative ecologice.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Surpriză: Lanțul grec de restaurante fast-food Gregory’s revine în România, la doar 9 luni după ce și-a lichidat toate centrele de pe piața românească. "Așteptarea a luat sfârșit", mesaj cu o nouă strategieKaufland are o rețea de 119 magazine în România.
Kaufland a intrat pe piața din România din 2005 și este parte a grupului german Schwarz. Acesta mai deține pe piața locală rețeaua de retail Lidl, și se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări.