KOTON deschide un magazin în Shopping City Timișoara și are 3 milioane euro pentru alte patru magazine în acest an

KOTON deschide un magazin în Shopping City Timișoara și are 3 milioane euro pentru alte patru magazine în acest an
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 29 mar 2016

Retailerul turc de fashion KOTON deschide al 13-lea magazin din România în Shopping City Timișoara, în urma unei investiții de 700.000 euro, și are în plan inaugurarea altor patru magazine în acest an și afaceri de 30 milioane euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Cele patru magazine noi presupun o investiție totală de 3 milioane de euro.

Magazinul din Shopping City Timișoara este al doilea din acest oraș, se întinde pe o suprafață de 1.600 metri pătrați și va găzdui o gamă largă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii, pentru femei, bărbați, adolescenți și copii.

„Este un pas important în dezvoltarea națională a companiei noastre, cu atât mai mult cu cât consumatorii români, în special cei din mediul urban au o afinitate aparte pentru modă și urmăresc să găsească în brandul preferat un raport excelent între calitate și preț”, declară Burak Akbulat, Country Manager KOTON România.

Retailerul este prezent pe piața românească din anul 2007, are un număr de 300 de angajați și deține 12 magazine, din care 7 sunt în București și restul în țară, situate în centre comerciale din Constanța, Ploiești, Iași și Timișoara.

KOTON a fost fondat în anul 1988, în Istanbul, este lider de piață în Turcia pe segmentul de fast-fashion și are în prezent 8.200 de angajați și 445 de magazine, în 25 de țări.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
koton
investiții
magazine