Lagardere Travel Retail pregătește investiții record în România

Lagardere Travel Retail pregătește investiții record în România
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 apr 2024

Lagardere Travel Retail continuă să își consolideze poziția pe piața locală prin investiții cumulate record, de peste 11 milioane de euro, în 2024, de 5 ori mai mari decât în 2023.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei

Magazinele Inmedio au reprezentat și în 2023 principalul motor de creștere pentru companie în urma extinderii cu 20 de magazine. Anul trecut, Lagardere Travel Retail a înregistrat un număr total de 40 milioane de tranzacții în rețeaua sa de peste 300 de magazine. 

Greenpeace acuză IKEA că ar fi implicat în \ CITEȘTE ȘI Greenpeace acuză IKEA că ar fi implicat în "distrugerea pădurilor din România". Mesajul companiei

În 2024, din totalul celor 35 de noi deschideri programate de Lagardere Travel Retail, 15 vor fi magazine Inmedio noi. Dintre acestea, trei unități s-au deschis deja în galeriile Kaufland din Zalău, Vișeul de Sus și Constanța, alte două magazine urmând să fie inaugurate o data cu deschiderea Arges Mall în cursul lunii aprilie. 

„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea.

Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a declarat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România.

Lagardere Travel Retail a deschis la finalul anului trecut un flagship Inmedio store în centrul comercial Promenada Mall, din București.

Prin noile deschideri programate anul acesta, Lagardere Travel Retail va depăși 320 de magazine la nivelul întregii țări. Cele mai multe magazine ale companiei multi-brand se regăsesc în centre comerciale (modern retail), urmate de cele situate în centrele de afaceri, aeroporturi, gări și spitale. În 2023, Lagardere Travel Retail a înregistrat 40 milioane de tranzacții în rețeaua extinsă de magazine din România

Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor, cu cea mai îndelungată experiență în satisfacerea nevoilor călătorilor și partenerilor, prin toate cele 3 linii de business: Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice. Lagardère Travel Retail operează peste 5.120 de magazine în aeroporturi, gări și alte platforme, în 42 de țări, și a generat vânzări de 6,6 miliarde de euro în 2023.

FOTO Auchan a introdus în România un nou concept de hipermarket. Niveluri de preț diferite în funcție de cantitate CITEȘTE ȘI FOTO Auchan a introdus în România un nou concept de hipermarket. Niveluri de preț diferite în funcție de cantitate

În România, compania este prezentă de 28 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit urban (aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri), și operează o rețea de 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione. 

În luna februarie, Grupul Lagardère Travel Retail a deschis primele sale magazine Duty Paid din România, în urma câștigării licitației publice organizate de către Compania Națională Aeroporturi București (CNAB).

viewscnt
Afla mai multe despre
lagardere travel retail
magazin