Lidl ajunge la o rețea de 205 de magazine în România, după noua deschidere de la Cluj-Napoca

Lidl ajunge la o rețea de 205 de magazine în România, după noua deschidere de la Cluj-Napoca
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 6 dec 2016

Retailerul german Lidl va deschide joi, 8 decembrie, un nou magazin în Cluj-Napoca, și ajunge la 205 unități la nivel național.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Magazinul are 1.200 metri pătrați, 100 de locuri de parcare și 20 de angajați.

Potrivit unor informații anterioare, investiția într-un magazin Lidl este de peste 2 milioane de euro.

De la începutul anului, Lidl a mai deschis magazine în Bușteni, Rădăuți, Târgu Mureș, București, Găești, Balș și Piatra Neamț, dar și un centrul logistic la Lugoj.

Lidl estimează continuarea creșterii consumului și anul viitor CITEȘTE ȘI Lidl estimează continuarea creșterii consumului și anul viitor

Compania ocupă locul trei pe piața de retail din România, cu o cifră de afaceri netă de 4,72 miliarde de lei (1,062 miliarde de euro), în creștere cu 21,5% comparativ cu 2014, și un profit net de 172 milioane de lei (38,7 milioane de euro), de 2,8 ori mai mare.

Lidl a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.

Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail cu afaceri de 2 miliarde euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl
magazin
bucurești