Lidl va comercializa o colecție vestimentară creată de modelul Heidi Klum

Lidl va comercializa o colecție vestimentară creată de modelul Heidi Klum
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 iun 2017

Retailerul german cu discount Lidl a angajat modelul și designerul Heidi Klum să creeze o nouă colecție vestimentară, în cadrul strategiei de extindere a ofertei de produse nealimentare, transmite Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC.
6 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Colecția, descrisă de Lidl drept una premium, va fi comercializată mai târziu în acest an în magazinele din Europa și Statele Unite, se arată într-un comunicat publicat marți de companie.

Colaborarea cu Heidi Klum marchează o extindere a eforturilor Lidl de atragere a unor clienți mai avuți, în cadrul cărora a început să comercializeze și produse fine, precum homarii și macaroon, scrie News.ro.

Strategia Lidl ar putea fi o posibilă provocare pentru retailerii de modă consacrați din Europa, care au deja probleme în atragerea cumpărătorilor în magazine, în condițiile în care consumatorii cheltuiesc mai mult pentru activități de recreere.

Plata cu cardul rămâne obligatorie pentru magazinele cu cifră de afaceri de minimum 10.000 euro, dar va fi extinsă la prestatori de servicii și comerțul cu ridicata CITEȘTE ȘI Plata cu cardul rămâne obligatorie pentru magazinele cu cifră de afaceri de minimum 10.000 euro, dar va fi extinsă la prestatori de servicii și comerțul cu ridicata

Lidl va continua să vândă alte colecții entry-level, pe tot parcursul anului, după principiul epuizării stocurilor acestora.

Retailerul german intenționează să deschidă în această lună primele 20 de magazine în Statele Unite, urmând să ajungă până la 100 de unități pe coasta de est, până în vara lui 2018.

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl
heidi klum