Nestlé investește 2 miliarde franci elvețieni și lansează un fond de investiții în inovație pentru ambalaje

Nestlé investește 2 miliarde franci elvețieni și lansează un fond de investiții în inovație pentru ambalaje

Sursa: Birgit Reitz Hofmann | Dreamstime.com

Profit.ro
Profit.ro
scris 17 ian 2020

Nestlé a anunțat joi investiții de până la 2 miliarde franci elvețieni pentru a stimula trecerea la plastic reciclat în ambalajele destinate industriei alimentare și pentru a accelera dezvoltarea de soluții inovatoare și sustenabile pentru ambalaje.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

"Urmărind angajamentul asumat în 2018, de a produce și utiliza 100% ambalaje reciclabile sau reutilizabile până în 2025, Nestlé va reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi, lucrând împreună cu alți parteneri pentru promovarea principiilor economiei circulare și pentru curățarea deșeurilor de plastic din oceane, lacuri și râuri", arată compania într-un comunicat.

Nicio bucată de plastic nu trebuie să ajungă în gropile de gunoi sau aruncată în mediul înconjurător, afirmă Mark Schneider, CEO Nestlé, potrivit News.ro.

Tranzacție finalizată: Prodal ‘94, îmbuteliatorul Stalinskaya, preia brandurile Lipova și Carpatina CITEȘTE ȘI Tranzacție finalizată: Prodal ‘94, îmbuteliatorul Stalinskaya, preia brandurile Lipova și Carpatina

"Producția de plastic reciclat sigur din punct de vedere alimentar pentru ambalarea produselor este o provocare enormă pentru industria noastră. De aceea, pe lângă faptul că reducem utilizarea plasticului necesar și colectăm deșeurile, dorim să închidem bucla și să folosim mai multe materiale plastice reciclabile pe termen lung. Luăm măsuri îndrăznețe pentru a crea o piață mai largă pentru materialele plastice reciclate de calitate alimentară și pentru a stimula inovația în industria ambalajelor", a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé.

Majoritatea acestor materiale plastice sunt dificil de reciclat, ceea ce duce la o ofertă limitată de materiale plastice reciclate care să respecte standardele de siguranță alimentară.

"Pentru a crea o piață funcțională, Nestlé se angajează să utilizeze până la 2 milioane de tone metrice de materiale plastice reciclate de calitate alimentară și să aloce peste 1,5 miliarde franci pentru a susține costurile suplimentare generate de această inițiativă", mai arată compania.

Compania lansează un fond cu un capital de 250 de milioane franci pentru investiții

Inovația în domeniul ambalajelor, incluzând materialele noi, sistemele de reutilizare a recipientelor și soluțiile de reciclare, este una dintre provocările principale pentru un viitor fără deșeuri, spun reprezentanții Nestlé.

Pe lângă cercetările proprii, realizate de Institutul Nestlé de Științe al Ambalajelor, compania lansează un fond cu un capital de 250 de milioane franci pentru investiții în start-up-uri care se concentrează pe dezvoltarea de soluții sustenabile de ambalare.

Aceste două inițiative completează eforturile Nestlé în cercetare, producție și aprovizionare pentru ca ambalajele utilizate să fie reciclabile sau reutilizabile și să contribuie la obiectivul său de a obține zero emisii nete de gaze cu efect de seră până în 2050.

Tranzacție: Afacerile din România ale retailerului israelian Sabon vor fi preluate de grupul francez Rocher CITEȘTE ȘI Tranzacție: Afacerile din România ale retailerului israelian Sabon vor fi preluate de grupul francez Rocher

Nestlé implementează anual acțiuni de ecologizare pentru eliminarea deșeurilor din mediu, acțiuni de educare pentru tânara generație și depune eforturi constante pentru o economie și un mediu sustenabil.

”Prin inițiativa asumată în fața partenerilor și consumatorilor noștri și prin investițiile anunțate, punem practic la îndemâna societății și industriei alimentare instrumentele de care este nevoie pentru a transforma paradigma consumului actual într-una sustenabilă pentru actuale și viitoare generații. Mai mult, un astfel de plan, cu aplicare internațională, va contribui la crearea de noi locuri de muncă, va susține transformarea și inovația adusă de start-up-uri, și nu în ultimul rând, va reduce impactul pe care cu toții îl avem asupra mediului”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé Romania.

viewscnt
Afla mai multe despre
nestlé
franci elvetieni