Retailerul polonez de tip discount Pepco, comerciant de haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, aflat pe piața locală de 4 ani, deschide un magazin în Unirea Shopping Center din București.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Anterior, Pepco a anunțat că va deschide o unitate și în Unirea Shopping Center din Brașov.
Magazinul va avea 800 de metri pătrați.
Pepco a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014, acum având o rețea de aproape 200 de unități.
CITEȘTE ȘI Tranzacția prin care compania AkzoNobel din Olanda, cu venituri de aproape 10 miliarde euro, preia producătorul român de vopsele Savana - în analiza ConcurențeiRețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaileri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri sau galerii comerciale, cum sunt Mega Mall București, centrul comercial Arcade București și Ploiești Shopping City.
Compania a deschis primul magazin Pepco în Polonia, în 2004, după care s-a extins în Cehia, Slovacia, Ungaria și România, iar anul acesta urmează Croația și Slovenia. Pepco este parte a holdingului de investiții sud-african Pepkor de 13 ani și a grupului Steinhoff International Holdings Limited de 3 ani.
Pepkor are o rețea de peste 4.000 de magazine sub mai multe branduri, precum Pepco, Pep, Ackermans, Macdan și Best&Less, și aproximativ 38.000 de angajați.