Retailerul suedez de haine și accesorii H&M, prezent și pe piața din România, va colabora cu cei de la casa de modă italiană Moschino, potrivit BBC. Noua colecție va fi disponibilă în magazinele H&M începând cu 8 noiembrie și va include atât articole pentru femei, cât și articole pentru bărbați.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Nu este prima mutare de acest gen a retailerului suedez, care a mai avut în trecut colaborări cu nume precum Stella McCartney sau casa de modă Balmain.
Colecțiile lansate de H&M în colaborare cu case de modă celebre au avut un succes important.
CITEȘTE ȘI Consiliul Concurenței analizează tranzacția Unilever - Betty Ice
Mulți cumpărători au petrecut noaptea dinaintea lansării în fața magazinelor, iar o serie de magazine H&M din Londra, Paris și Sydney au rămas fără niciun articol din colecție la doar câteva ore de la deschidere.
Vânzările retailerului suedez de haine și accesorii H&M în România sunt pe un trend ascendent. Afacerile H&M în România, incluzând TVA, au crescut cu 12% în primul trimestru al anului fiscal (1 decembrie 2017-28 februarie 2018), la 594 milioane de coroane suedeze (58,2 milioane euro), de la 532 milioane de coroane în intervalul similar al anului fiscal precedent.
Global, retailerul suedez a raportat vânzări în scădere cu 1%, de la 54,37 miliarde de coroane la 53,55 miliarde de coroane (5,25 miliarde euro), pe fondul vremii neobișnuit de reci de la începutul anului, care a afectat vânzările de îmbrăcăminte de primăvară.