Vânzările H&M: în scădere la nivel global, în creștere în România. Profitul grupului s-a redus cu 44%. Este pregătită lansarea unui nou brand, cu prețuri reduse

Vânzările H&M: în scădere la nivel global, în creștere în România. Profitul grupului s-a redus cu 44%. Este pregătită lansarea unui nou brand, cu prețuri reduse
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 27 mar 2018

Vânzările retailerului suedez de haine și accesorii H&M în România, incluzând TVA, au crescut cu 12% în primul trimestru al anului fiscal (1 decembrie 2017-28 februarie 2018), la 594 milioane de coroane suedeze (58,2 milioane euro), de la 532 milioane de coroane în intervalul similar al anului fiscal precedent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

H&M avea 56 de magazine în România la finele lunii februarie, număr neschimbat raportat la finele anului fiscal 2017.

Global, retailerul suedez a raportat vânzări în scădere cu 1%, de la 54,37 miliarde de coroane la 53,55 miliarde de coroane (5,25 miliarde euro), pe fondul vremii neobișnuit de reci de la începutul anului, care a afectat vânzările de îmbrăcăminte de primăvară.

Chicco România schimbă strategia de business și începe să își mute toate magazinele în mall-uri CITEȘTE ȘI Chicco România schimbă strategia de business și începe să își mute toate magazinele în mall-uri

Profitul grupului s-a redus cu 44%, până la 1,37 miliarde de coroane (134 milioane euro), afectat inclusiv de creșterea stocului de îmbrăcăminte nevândută.     

Acțiunile H&M s-au depreciat cu 6,7% după publicarea rezultatelor financiare, în pofida faptului că retailerul și-a reiterat prognoza privind creșterea vânzărilor cu peste 25% în anul fiscal 2018.

Estimările legate de profitul anual sunt însă în continuare modeste, H&M preconizând că va obține un rezultat “oarecum mai bun” decât cel din 2017.

Rețeaua globală de magazine H&M ar putea crește la circa 4.960 de magazine până la finele anului, de la 4.743 de magazine luna trecută.

Tot în acest an, grupul va lansa “Afound”, un nou brand sub care vor fi comercializate, la preț redus, haine și accesorii ale unor retaileri cunoscuți, dar și produse proprii. Afound va fi lansat inițial în Suedia, inclusiv online, primul magazin fizic urmând să fie deschis în Stockholm.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
vanzari
imbracaminte
profit