Cifra de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut cu 6,6%, ca serie brută, în ianuarie 2019, comparativ cu aceeași lună din anul anterior, ca urmare a rezultatelor pozitive înregistrate în vânzările de produse nealimentare, comerțul cu amănuntul al carburanților și vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun, arată datele publicate marți de Institutul Național de Statistică (INS).
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Conform statisticii, față de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, s-a majorat cu 6,1%, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Amazon deschide zeci de magazine alimentareLa nivelul primei luni din 2019 vs ianuarie 2018, afacerile pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), ca serie brută, a înregistrat o creștere cu 6,6%, datorită vânzărilor de produse nealimentare (+9,4%), comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+5,8%) și vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (+4,3%).