Companie de management al rezervărilor: Până la 70% din hotelierii cu maximum 30 de camere folosesc și astăzi caietul pentru a gestiona rezervările

Companie de management al rezervărilor: Până la 70% din hotelierii cu maximum 30 de camere folosesc și astăzi caietul pentru a gestiona rezervările
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 20 dec 2017

Gradul de digitalizare a afacerilor hoteliere românești este foarte scăzut, astfel că până la 70% din hotelierii mici și medii (cu maximum 30 camere), neafiliați internațional, folosesc și astăzi caietul sau metode empirice pentru a gestiona rezervările, potrivit estimărilor OTELO.ro, companie de management al rezervărilor hoteliere.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

"Multe dintre aceste hoteluri mici nu dețin în format digital o bază de date despre clienți: istoric, date contact, obiceiuri de consum, feedback. În industria ospitalității, poate mai mult decât în orice altă industrie, cunoașterea clienților este esențială pentru a putea oferi servicii cât mai personalizate și mai aproape de nevoile reale ale turiștilor, a declarat pentru Profit.ro Răzvan Iacob, managing partner al OTELO.ro.

El spune că mulți dintre managerii acestor hoteluri adoptă decizii de business bazate pe instinct, nu pe analiza datelor, și că nu reușesc să vândă direct către client. "90% din site-urile proprii ale acestora nu oferă disponibilitate în timp real și confirmare instant. Din această cauză, turiștii sunt nevoiți să folosească platformele de rezervări internaționale", adaugă Iacob.

FOTO Un român întors din Canada în anii \'90 a construit la Snagov un Maramureș în miniatură, unde turiștii români și străini iau pulsul vieții la țară CITEȘTE ȘI FOTO Un român întors din Canada în anii '90 a construit la Snagov un Maramureș în miniatură, unde turiștii români și străini iau pulsul vieții la țară

Practic, el concluzionează că hotelierii români înțeleg importanța tehnologiei, dar nu o adoptă și nu fac un minim efort de a o folosi.

viewscnt
Afla mai multe despre
hotel
turisti
rezervari
caiet