Grupul petrolier ungar MOL va efectua o nouă achiziție pe nișa restaurantelor, urmând să cumpere 9 restaurante sub brandul Marché, alături de benzinării din Ungaria.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Achiziția, care necesită aprobarea Oficiului pentru protecția concurenței pe piață, este în conformitate cu strategia actualizată pe termen lung a MOL, care pune accent pe afacerea companiei cu serviciile pentru consumatori, indică MTI.
CITEȘTE ȘI Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor ciberneticeDin 2015, MOL a deschis 185 de cafenele Fresh Corner și sandwich-uri ca parte a acestei strategii.
Fresh Corner este un proiect lansat de grupul MOL în 2015, care acordă importanță gastronomiei și cumpărăturilor pentru acasă. MOL a implementat conceptul Fresh Corner în peste 330 de stații la nivelul Europei Centrale și de Est.