Netflix lansează un nou design pentru aplicația de TV, în vreme ce aplicația de smartphone-uri se pregătește să găzduiască clipuri verticale după modelul TikTok.
Aplicațiile Netflix pentru televizoare vor începe să afișeze un nou design utilizatorilor, despre care compania spune că este „mai simplu și mai intuitiv”.
Noul design „este mai bun la cel mai important lucru - să îi ajutăm pe abonații noștri să găsească cu ușurință emisiuni, filme, evenimente live și jocuri” se arată în comunicarea de presă.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Cea mai mare parte a ecranului principal va fi ocupată chiar mai proeminent decât până acum de bannerul cu titlul pe care Netflix vrea să-l scoată în față.
Coperțile care apar pe măsură ce se derulează în jos vor fi însoțite de etichete care vor evidenția titlurile noi sau pe cele premiate, pentru a fi mai convingătoare.
Bara de acces la principalele secțiuni de conținut a fost mutată din partea stângă, în partea de sus a ecranului.
Totodată, Netflix va începe să testeze pe aplicația mobilă un flux de clipuri verticale cu scene din conținutul disponibil în cadrul platformei.
Funcționalitatea are rolul de a permite abonaților să descopere conținut Netflix într-un format deja familiar, precum cel popularizat de TikTok.