Din luna noiembrie, versiunea cu reclame a serviciului de streaming Disney+ va fi disponibilă în unele țări europene.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Șeful Disney, Bob Iger, a făcut mai multe anunțuri importante cu ocazia celei mai recente conferințe cu investitorii. Printre altele, acesta a anunțat lansarea în Europa a versiunii cu reclame a Disney+.
Versiunea cu reclame a serviciului Disney+ va fi lansată în Europa în luna noiembrie, unde va fi disponibilă în opt țări. La fel ca versiunea Premium, se pare că extinderea europeană se va face în mai multe „valuri”.
Disney+ cu reclame va costa 6 euro în Franța, Germania, Italia, Elveția, Spania, Norvegia, Suedia și Danemarca, țările care vor face parte din primul val de extindere europeană.
Disney+ vrea la rândul său să forțeze utilizatorii care partajează același cont și nu sunt rude sau nu locuiesc la aceeași adresă să plătească abonamente individuale.
Era clar că trendul deschis de Netflix în această direcție va fi urmat și de alte servicii de video streaming, iar Disney+, care-i urmează din punct de vedere al prețurilor și volumului de conținut, va fi în prima linie.
Mai mult, va urma un nou val de scumpiri, care va începe în Statele Unite din 12 octombrie. Disney+ și Hulu vor fi scumpite cu câte 3 dolari fiecare, ajungând să coste 14, respectiv 18 dolari pe lună.
Disney+ a ajuns să aibă 105,7 milioane de abonați (fără Hotstar), după ce a reușit să atragă 800.000 de abonați noi, ceea ce reprezintă o creștere de doar 1%.