Într-un chestionar adresat propriilor utilizatori, Netflix a lăsat indicii despre un posibil hub al creațiilor sale originale, numit N-Plus, care va îngloba mai multe funcții noi.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Unii dintre utilizatorii Netflix au fost selectați pentru a răspunde întrebărilor din cadrul unui chestionar, care pare să facă trimitere la un viitor proiect al platformei de streaming.
CITEȘTE ȘI Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatuluiConform descrierii făcute chiar de Netflix, N-Plus ar putea fi un portal online, din care abonații vor putea afla mai multe informații despre filmele și serialele originale. Însă, proiectul este însoțit de cel puțin două facilități noi pentru Netflix.
Una dintre acestea constă în existența unor podcasturi. Cel mai probabil, podcasturile vor avea ca invitați creatorii și/sau actorii producțiilor Netflix, cu scopul creșterii interesului din jurul titlurilor respective.
O altă noutate vine din posibilitate creării unor liste de filme și seriale de către utilizatori. Un abonat ar putea realiza, de exemplu, o listă de filme și seriale cu zombie, pe care să o trimită prietenilor, sub formă de recomandare.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiAceleași liste de melodii vor putea fi folosite de Netflix pentru promovarea serviciului, când acestea sunt trimise unor persoane care nu sunt abonate. În loc să acceseze filmele și serialele din listă, cei care nu sunt abonați vor putea vedea trailerele corespunzătoare.
Reprezentanții Netflix spun că, deocamdată, N-Plus este doar o idee și că existența chestionarelor un trebuie interpretată ca o confirmare a lansării produsului.