16 hoteluri, cluburi, restaurante și terase de pe litoral, amendate de Protecția Consumatorului. Pe listă - nume foarte cunoscute

16 hoteluri, cluburi, restaurante și terase de pe litoral, amendate de Protecția Consumatorului. Pe listă - nume foarte cunoscute
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 aug 2016

Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor a verificat 16 hoteluri, cluburi, restaurante și terase de pe litoral, în perioadă 12-13 august 2016, aplicând sancțiuni contravenționale de 102.500 lei și măsura opririi prestării unor servicii până la remedierea acestora.

Lista hotelurilor, cluburilor, restaurantelor și teraselor publicată de ANPC unde au fost găsite nereguli:

Urmărește-ne și pe Google News

1. Hotel Slatina și Restaurant Craiova- Stațiunea Neptun

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Abateri constatate:

-      în spațiul destinat băii, respectiv dușul există gresie spartă, desprinsă și cu bucăți lipsă, care putea duce la accidentarea consumatorilor.

-      pernele din dotarea hotelului erau pătate și neigienizate, geamul exterior al casei scării între nivelurile 1 și 2 era crăpat pe o suprafața mare, punând în pericol siguranță și sănătatea consumatorilor.

Confesiunea unei menajere de lux CITEȘTE ȘI Confesiunea unei menajere de lux

-       în blocul alimentar al Restaurantului Craiova au fost găsite produse din porc congelate fără a avea elementele de identificare și caracterizare, fără a se putea identifică data durabilității minimale, condițiile de depozitare, precum și coordonatele producătorului.

A fost aplicată o amendă de 15.000 lei, iar pentru camerele care prezentau deficiente a fost dispusă oprirea temporară a prestării serviciilor de cazare până la remedierea acestora.

2. Hotel Callatis- Stațiunea Neptun

Abateri constatate:

-      Lipsă informării consumatorilor cu privire la serviciile cu plată și fără plată, informații privind programele TV din camere.

A fost aplicată o amendă de 2.000 lei și a fost dispusă măsură remedierii deficiențelor constate.

3. Hotel Istria- Stațiunea Neptun

  Abateri constatate:

-      Nerespectarea condițiilor de igiena sau lipsă unor accesorii din cameră (perne pătate, lipsă veioze, covoare)

-      Lipsă informării consumatorilor cu privire la serviciile cu și fără plată a programelor TV din cameră

A fost aplicată o amendă de 5.000 lei și s-a dispus măsură remedierii deficiențelor constatate.

Confesiunile unui director de hotel all inclusive CITEȘTE ȘI Confesiunile unui director de hotel all inclusive

4.Hotel Belvedere- Stațiunea Olimp

  Abateri constatate:

-      Unele balcoane aveau fațadele deteriorate, existând riscul accidentării consumatorilor

-      Lipsă respectării igienei din cameră (saltele și perne pătate, tapițerii rupte, lipsă barelor de protecție la ieșirea din cadă)

-      Nerespectarea condițiilor de depozitare pentru prăjituri

-      Lipsă indicării ingredientelor alergene din lista meniu

A fost aplicată o sancțiune de  10.000 lei. S-a dispus măsură remedierii deficiențelor constatate, precum și retragerea din circuitul consumului uman a produselor de cofetărie.

5. Hotel Sibiu- stațiunea Olimp

Abateri constatate:

-      Lipsă informării consumatorilor cu privire la utilizarea aerului condiționat și a serviciilor cu și fără plată a TV-urilor din cameră.

A fost aplicată o amendă de 3.000  și s-a dispus măsură remedierii deficiențelor constatate.

6.Hotel Craiova- stațiunea Olimp

Abateri constatate:

-      Consolă dintr-o baie era desprinsă. S-a aplicat un avertisment, precum și măsură opririi temporare a prestării serviciului pentru o cameră până la remedierea deficiențelor.

Cluburi:

1.    CLUB CRAZZY BEACH- stațiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Depozitarea necorespunzătoare a produselor și ingredientelor

-      Lipsă cantității nete din listele meniu

-      Lipsă informării consumatorilor cu privire la ingredientele cu potențial allergen din listele meniu.

A fost aplicată o amendă de 8.000 lei și s-a dispus măsura remedierii deficiențelor constatate.

2.    CLUB RESTAURANT AMOS- stațiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Lipsă informațiilor pentru ingredientele cu potențial alergen din listele meniu.

A fost aplicată o amendă de 3.000 lei și s-a dispus măsură remedierii deficiențelor constatate.

3.    CLUB FRATELLI– stațiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Depozitarea necorespunzătoare a produselor alimentare

A fost aplicată o amendă de 5.000  lei,  iar produsele au fost oprite definitiv de la comercializare.

4.    RESTAURANT LA MAMĂ- stațiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Lipsă informațiilor cu privire la ingredientele cu potențial alergen din listele meniu.

A fost aplicată o amendă de 5.000 lei  și s-a dispus remedierea defiecientelor constatate.

5.CLUB EGGO– stațiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Produse alimentare fără elemente de caracterizare și identificare, fără a se putea stabili data durabilității minimale, condițiile de depozitare și coordonatele producătorului, putând pune în pericol sănătatea consumatorilor (piept curcan, fără elemente de identificare caracterizare, scoici cu miros nespecific, creveți cu miros necorespunzător, ouă sparte cu miros de alterat).

A fost aplicată amendă de 10.000 lei și s-a dispus măsură de retragere din circuitul consumului uman a produselor

   Restaurante și terase:

1.    TERASĂ ‘’ BUNĂTĂȚURI ȘI PLACINTE” – stațiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Utilizarea în prepararea produselor a materiilor prime cu miros necorespunzător, de fermentat

-      Produse expirate

-       Utilizarea de aluaturi vechi, uscate pe margini

-      Produse alimentare fără elemente de caracterizare și identificare, fără a putea stabili data de preparare.

A fost aplicată o amendă 16.500 lei, precum și retragerea produselor din circuitul consumului uman.

A fost dispusă măsură opririi temporare a prestării serviciului de alimentație publică (servirea preparatelor culinare) până la remedierea deficiențelor constatate.

Pentru nerespectarea condițiilor igienico-sanitare din unitate au fost  informate DSVSA Constanța și DSP Constanța.

2.    TERASĂ IANCU- stațiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Lipsă informațiilor cu privire la cantitatea netă a produselor din meniu

-      Lipsă informațiilor ingredientelor alergene folosite

A fost aplicată o amendă de 5.000 lei și s-a dispus măsură remedierii deficiențelor constatate.

  3.    TERASĂ CASĂ ROMÂNEASCĂ – stațiune Mamaia

Abateri constatate:

-      Nerespectarea condițiilor de depozitare pentru sosuri, maioneză și ketch up.

-      Produse alimentare fără etichete

  A fost aplicat un avertisment și s-a dispus măsură remedierii deficiențelor constatate.

4.    RESTAURANT TERASĂ ȚĂRĂNEASCĂ –statiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Produse alimentare expirate-cârnați, smântâna

-      Produse alimentare fără elemente de caracterizare și identificare, fără a se putea stabili data durabilității minimale/data limită de consum, condițiile de depozitare recomandate de producător și coordonatele acestuia, putând pune în pericol sănătatea consumatorilor- mici, carne fiartă și congelată

-      Neindicarea ingredientelor cu potențial allergen din listele meniu

A fost aplicată o amendă de 10.000 lei, precum și măsură retragerii din circuitul consumului uman a produselor găsite cu deficiente.

A fost dispusă măsură de oprire temporară a prestării serviciului de alimentative publică până la remrdierea deficiențelor constatate.

5.     TERASA IL CALCIO – stațiunea Mamaia

Abateri constatate:

-      Produse fără elemente de identificare și caracterizare (calamari, sos paște, sos pizza) pentru care nu se putea preciză data durabilității minimale/ data limită de consum, condițiile de depozitare și coordonatele operatorului economic.

-      Lipsă informării consumatorilor cu privire la ingredientele cu potențial allergen din listele meniu.

A fost aplicată o amendă de 5.000 lei, precum și măsură retragerii produselor din circuitul consumului uman.

viewscnt
Afla mai multe despre
hoteluri
cluburi
fratelli
amenzi
anpc