Antreprenorii interesați să își vândă produsele și serviciile pe piețele externe vor putea primi de la stat, pe parcursul unui an, până la 50.000 de lei, sumă nerambursabilă, pentru a participa la târguri și expoziții internaționale cu stand propriu, la misiuni economice organizate în străinătate și la cursuri de pregătire, în țară și/sau în străinătate, în domeniul tehnicilor de promovare a produselor/serviciilor pe noi piețe, dar și pentru a-și crea o identitate vizuală (marcă, siglă, slogan), un site pe internet sau aplicație pentru mobil, în limba română și cel puțin într-o limbă de circulație internațională.
Facilitatea a fost avizată astăzi de Guvern, prin ordonanță de urgență.
Executivul estimează că, anual, vor fi până la 500 de beneficiari.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

„Internaționalizarea reprezintă o gură de oxigen pentru multe firme românești mici și mijlocii. Un procent de 4,67 din IMM-urile românești au activități de export, România situându-se la mai puțin de jumătate din media europeană. Consider că este momentul ca România să facă față competiției globale și cred că acest program oferă sprijin real în domeniu”, a spus ministrul pentru Mediul de Afaceri, Florin Jianu.