Grupul italian de lux Dolce&Gabbana va renunța să folosească blănuri naturale în colecțiile sale începând acest an, a anunțat brandul de modă, într-o declarație comună cu Asociația pentru drepturile animalelor Humane Society International, transmite Reuters.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
"Întregul sistem al modei are un rol semnificativ de responsabilitate socială care trebuie promovat și încurajat", a afirmat directorul de comunicații Fedele Usai.
CITEȘTE ȘI 2022 este anul în care românii intenționează să-și schimbe jobul. Numărul candidaților care au aplicat la joburi în ianuarie a crescut cu 66% față de începutul lui 2021Dolce&Gabbana va trece la accesorii și articole de îmbrăcăminte din piele ecologică, dar va continua să colaboreze cu specialiștii blănari pentru a prezerva locurile de muncă și cunoștințele, scrie Agerpres.
În încercarea de a-i atrage pe tineri, din ce în ce mai sensibili pe problemele de mediu și etice, multe branduri s-au angajat să interzică blănurile naturale, inclusiv Armani, Kering, Prada, Valentino, Versace, Moncler și platforma electronică Yoox Net-a-Porter.