Televiziunea Dolce Sport va deveni Telekom Sport, demarând deja procedurile legale pentru aprobarea procesului de rebranding, a anunțat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport, care a apreciat că "este momentul unei transformări strategice".
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
“În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piața TV din România cu dorința de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiții sportive. Și am reușit sa facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor cele mai importante competiții sportive ale lumii și un suport editorial cu știri și producții proprii bine documentate, susținute de o echipă de calitate. Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom", declară Enăchescu.
CITEȘTE ȘI Hotelul Athénée Palace Hilton din București a rămas fără cazino. A fost închis pentru neachitarea obligațiilor bugetareEl precizează că, în acest sens, Dolce Sport, televiziunea deținută de Telekom România, a demarat procedurile legale de aprobare a procesului de rebranding, care va implica o nouă identitate vizuală, scrie News.ro.
"Vom reveni cu mai multe detalii în perioada următoare”, anunță directorul general al Dolce Sport.