Vânzările de automobile Mazda pe piața românească au crescut cu 36% în 2015 față de 2014 și au totalizat 1.095 de unități, a anunțat miercuri Mazda România.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Cota de piață a mărcii nipone pe piața românească a autoturismelor de import a crescut de la 1,7% în 2014 la 2% în 2015.
Cel mai vândut model al producătorului pe piața din România rămâne compacta Mazda3, cu 414 vehicule achiziționate, o creștere semnificativă cu 58% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2014, atunci când s-au vândut 262 de unități. De asemenea, noul SUV Mazda CX-3, lansat pe piață din luna iunie, a fost livrat deja către 137 de clienți din România.
În top 3 cele mai vândute modele, Mazda CX-5 ocupă locul doi, cu 280 de mașini, iar Mazda6 completează podiumul, cu 191 de unități vândute. Pentru noua generație Mazda2, volumul de vânzări a fost de 72 de unități, livrate în România.
Sursa: Agerpres