CFR Călători va opera trasele operate până acum pe linia Gara de Nord București - Aeroportul Henri Coandă de compania privată Regio Călători, care a anunțat recent, brusc, că se retrage de pe această rută.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Astfel, zilnic vor fi 36 de trenuri pe sens, dintre care 31 ale CFR Călători și 5 ale Transferoviar, arată datele de pe platforma Infofer.
Regio avea 10 trenuri pe sens.
În urma retragerii Regio, marele pericol era că, în mai multe intervale, trenurile ar fi circulat la 80 de minute, ceea ce este foarte mult pentru o linie care funcționează de doar șase luni, arată Hotnews.
CITEȘTE ȘI Șomaj tehnic la Compania Națională Aeroporturi București: 800 de angajați vor sta pe rând acasă, de la 1 iulieCirculația trenurilor pe linia de cale ferată între Gara de Nord și Aeroportul Internațional ”Henri Coandă” București a început la 13 decembrie 2020.