Personalul Lufthansa cere transportatorului aerian german să pună capăt ”nebuniei reducerii costurilor”

Personalul Lufthansa cere transportatorului aerian german să pună capăt ”nebuniei reducerii costurilor”
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 iul 2022

Personalul Lufthansa cere transportatorului aerian german să pună capăt ”nebuniei reducerii costurilor”, acuzând compania aeriană de administrare defectuoasă și de contribuție la haosul recent din aeroporturi prin concedierea prea multor lucrători, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Într-o scrisoare adresată consiliului de supraveghere văzută de Reuters miercuri, reprezentanții personalului au spus că sunt prea puțini angajați pentru a face față cererii în plină expansiune din vară și că trebuie să li se ofere condițiile potrivite pentru a performa cel mai bine, scrie News.ro.

FOTO Mașinile autonome au blocat o stradă din San Francisco CITEȘTE ȘI FOTO Mașinile autonome au blocat o stradă din San Francisco

Președintele Karl-Ludwig Kley a spus într-un mesaj către angajați că este la curent cu rapoartele angajaților despre agresiuni și, în unele cazuri, chiar de atacuri fizice din partea clienților, ”de disperare și lacrimi, de neputință, rămânând în același timp loiali Lufthansa”.

”Nu am văzut o asemenea acumulare de probleme în cariera mea”, a spus el în mesajul publicat pe intranetul Lufthansa și văzut de Reuters mai târziu, miercuri.

Închiderile spațiului aerian și lipsa pieselor de schimb din cauza crizei cipurilor înrăutățesc situația, a spus Kley, adăugând că se așteaptă ca anulările zborurilor, recrutarea personalului și alte măsuri introduse de Lufthansa să dea treptat roade.

Lufthansa a redus locurile de muncă și alte costuri în timpul pandemiei de coronavirus, care a blocat majoritatea zborurilor, și s-a trezit cu personal insuficient în momentul în care încerca să valorifice cererea de călătorie din vară.

Personalul Lufthansa a avertizat că ”o companie de servicii care este condusă împotriva propriului personal nu are viitor”.

Directorul general al Lufthansa, Carsten Spohr, și-a cerut scuze angajaților și clienților la sfârșitul lunii iunie, spunând că compania aeriană ”a mers prea departe în reducerea costurilor ici și colo”.

Lufthansa nu este singura companie aeriană europeană care are probleme, în condițiile în care întreaga industrie a aviației se confruntă cu perturbări ale activității din cauza grevelor.

Piloții companiei aeriene scandinave SAS  au intrat în grevă, personalul British Airways de pe aeroportul Heathrow din Londra a votat în iunie în favoarea grevei pentru salarii, iar personalul navigant din Spania al Ryanair și  al easyJet plănuiesc să intre în grevă luna aceasta pentru a cere condiții de muncă mai bune.

Lucrătorii de la aeroportul Charles de Gaulle din Paris și-au oprit munca în weekend pentru a cere o creștere a salariilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
lufthansa
avioane
costuri