Directorul general al Volkswagen ancorează așteptările privind cota de piață a automobilelor germane în China.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Volkswagen vrea să evite stabilirea unor obiective ”utopice” pentru cota sa de piață în China, a declarat vineri CEO-ul său pentru ziarul german FAZ, adăugând că orice peste 10% este ”foarte respectabil”, având în vedere concurența intensă, transmite Reuters, preluată de News.ro. Producătorul auto german ”nu poate ține pasul în fruntea mesei în acest moment”, în spațiul vehiculelor electrice din China, a declarat directorul general Oliver Blume pentru FAZ.
El a adăugat că noile modele care urmează să fie lansate în anii următori vor îmbunătăți poziția producătorului auto. Totuși, Blume a spus că Volkswagen ”nu ar trebui să aibă așteptări utopice”. ”Dacă atingem o cotă de piață de două cifre pe termen lung pe o piață chineză în creștere rapidă, acesta este deja un obiectiv foarte respectabil”, a spus el, potrivit articolului FAZ.
Cota de piață globală a Volkswagen în China a scăzut la 14% anul trecut, de la 18% în 2018, deoarece producătorii autohtoni de automobile electrice au câștigat teren pe fondul scăderii vânzărilor de mașini cu motoare cu ardere internă.
Șeful Volkswagen pentru China, Ralf Brandstaetter, a declarat anterior că VW intenționează să rămână principalul producător auto internațional din China, deși directorul financiar Arno Antlitz a avertizat la sfârșitul anului trecut că ar putea pierde cotă pe piața vehiculelor electrice, până când vor fi lansate noi modele.
Producătorul german de automobile face eforturi pentru a-și extinde gama de produse în China pentru a atrage clienți în special din segmentul de vehicule electrice de nivel entry-level și mediu, cu oferta sa actuală cu un preț peste cel al multor rivali chinezi.