Companiile de wellness adoptă medicamentele pentru slăbit pentru a evita soarta companiei americane WeightWatchers, intrată în faliment

Farma   
Companiile de wellness adoptă medicamentele pentru slăbit pentru a evita soarta companiei americane WeightWatchers, intrată în faliment

Companiile din domeniul sănătății și wellnessului adoptă rapid medicamentele pentru slăbit, precum Wegovy al Novo Nordisk și Zepbound al Eli Lilly, pentru a evita declinul suferit de compania americană WeightWatchers, care a intrat în faliment în această săptămână, transmite Reuters.

WeightWatchers a declarat că interesul consumatorilor s-a mutat către aceste tratamente GLP-1, care pot reduce greutatea corporală cu 15-20%, făcând ca modelul său clasic, bazat pe puncte și întâlniri în persoană, să devină neatractiv, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News
Șeful eMAG: Naționalizarea unei singure companii va îngheța tot mediul de business. UE și NATO sunt singura opțiune, orice semnal care schimbă va avea consecințe grave pentru viața zilnică a fiecărui român CITEȘTE ȘI Șeful eMAG: Naționalizarea unei singure companii va îngheța tot mediul de business. UE și NATO sunt singura opțiune, orice semnal care schimbă va avea consecințe grave pentru viața zilnică a fiecărui român
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Companiile de telemedicină, precum Eden și Noom, au integrat în platformele lor atât tratamentele medicamentoase cât și coaching-ul pentru stil de viață.

Noom, de exemplu, spune că jumătate din veniturile sale provin din abonamente clinice care includ acces la medici și rețete.

Hims & Hers a declarat că medicamentele compuse pentru slăbit au reprezentat 20% din veniturile din 2023.

Totuși, succesul acestor companii este amenințat de măsurile autorităților americane, care blochează vânzarea versiunilor ieftine și necertificate ale medicamentelor de marcă, acum că nu mai există penurie. Pierderea acestor vânzări poate afecta serios veniturile, avertizează analiștii.

Retailerii de sănătate precum The Vitamin Shoppe și GNC încearcă să profite de popularitatea acestor medicamente oferind suplimente destinate utilizatorilor de GLP-1 – proteine, fibre și vitamine menite să contracareze efectele secundare.

Paul-Dieter Cîrlănaru, CITR: Fără performanță nu există finanțare, iar fără finanțare nu există creștere; Dacă vrem să susținem economia, trebuie să începem prin a reconstrui sănătatea companiilor CITEȘTE ȘI Paul-Dieter Cîrlănaru, CITR: Fără performanță nu există finanțare, iar fără finanțare nu există creștere; Dacă vrem să susținem economia, trebuie să începem prin a reconstrui sănătatea companiilor

Chiar și WeightWatchers încearcă să se repoziționeze. Compania a declarat că medicamentele GLP-1 sunt o parte esențială a strategiei sale, susținând cu un studiu intern că pacienții care au urmat tratamentul au pierdut 21% din greutate și încă 2% după trecerea la programul comportamental.

Analiștii cred că viitorul companiilor de wellness va depinde de parteneriate directe cu producătorii de medicamente, însă aceste colaborări sunt greu de obținut și presupun un drum incert.

viewscnt
Afla mai multe despre
weightwatchers
medicamente pentru slăbit