Compania americană de outsourcing Computer Generated Solutions (CGS) a deschis un nou call-center la Miercurea Ciuc, al șaselea din România, unde vor lucra cu precădere angajați vorbitori de limba maghiară, a anunțat miercuri compania.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Pe lângă centrul de la Miercurea Ciuc, americanii au inaugurat cel de-al șaptelea birou din Chile, în Valparaiso, potrivit unui comunicat al CGS.
CITEȘTE ȘI Un furnizor de servicii de call-center va deschide un centru la Iași și va angaja 100 de persoaneFondată în urmă cu peste 30 de ani, CGS furnizează soluții tehnologice de afaceri, comerț electronic, consultanță, dezvoltare de aplicații software și servicii de training, deservind peste 3.500 de clienți corporate din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu și Africa. Compania are aproximativ 7.500 de angajați la nivel mondial, dintre care aproape 3.000 lucrează în centrele din România, unde activează începând cu anul 2002.
Rețeaua CGS de pe piața românească este formată din șase birouri, aflate în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu și Miercurea Ciuc. Potrivit companiei, biroul din Miercurea Ciuc va furniza mai ales servicii de suport în limba maghiară.