Serviciul de comunicare video pentru zona de enterprise a Google se bucură de o creștere meteorică pe fondul izolării sociale.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Hangouts Meet, serviciul de comunicare video din cadrul G Suite, pachetul de instrumente office cloud al Google, care concurează cu Office 365, al Microsoft, se numește acum Google Meet.
Google a ținut să renunțe la brandul Hangouts, care a fost asociat și încă este cu aplicația de consumer, care, la rândul ei, a avut o istorie zbuciumată, cu numeroase schimbări destul de neinspirate.
Google Meet, conform companiei americane, a crescut din ianuarie până în prezent de 25 de ori și adaugă 2 milioane de utilizatori pe zi.
Google nu face public numărul efectiv al celor care folosesc aplicația Meet, semn că acesta este modest, în comparație cu concurența.
În schimb, Google anunță că G Suite, pachetul din care face parte și Meet, are acum 6 milioane de companii plătitoare.
G Suite a crescut cu 1 milion de abonați față de februarie 2019, ceea ce nu este neapărat impresionant.
Google este challenger-ul în această zonă, a serviciilor office cloud pentru companii. La ultima estimare, în 2018, Google deținea 10,4% din piața pe care Microsoft o domina, având 87,5%.