Apple a lansat și în România un program prin care oferă furnizorilor de reparații independenți acces la componente originale și alte resurse pentru repararea dispozitivelor iPhone, la aproape un an de la introducerea programului în SUA.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Lansat în august 2019, programul a fost extins acum în Canada și 32 de țări europene, inclusiv în România.
Programul pentru furnizori de reparații independenți se adresează firmelor interesate să ofere servicii de reparații pentru dispozitivele iPhone care au ieșit din perioada de garanție. Companiile care se califică primesc acces la piese de schimb, instrumente, instruire, ghiduri de servicii, diagnoze și resurse Apple originale.
Înscrierea în program este gratuită, la fel ca și instruirea tehnicienilor pentru companiile acceptate.
“Atunci când un client are nevoie de o reparație, vrem ca acesta să aibă o gamă largă de opțiuni, care nu doar că se potrivesc nevoilor sale, ci garantează și siguranță și calitate, astfel încât să își poată folosi iPhone-ul pentru cât mai mult timp”, spune Jeff Williams, directorul de operațiuni al Apple.
De la debutul programului în vara trecută, s-au înscris peste 140 de furnizori independenți de reparații, care își desfășoară activitatea în mai mult de 700 de locații în SUA, potrivit companiei.