Rușii de la Luxoft au achiziționat o firmă de consultanță pentru a-și consolida poziția în telecom și media

Rușii de la Luxoft au achiziționat o firmă de consultanță pentru a-și consolida poziția în telecom și media
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 feb 2017

Furnizorul rusesc de servicii IT Luxoft, prezent și în România, a anunțat achiziția firmei de consultanță în inginerie IntroPro din Ucraina, pentru a-și consolida oferta de servicii în segmentul telecom și media, potrivit unui comunicat publicat luni.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Peste 90% din veniturile IntroPro sunt generate de sectorul de telecomunicații și mass-media, compania deservind mai mulți clienți „blue chip” cu sediul în America de Nord, scrie News.ro.

Compania este specializată în dezvoltarea și testarea de servicii de livrare de conținut pe TV, media și în industria de divertisment.

”Odată cu această achiziție, oferta noastra de servicii se extinde prin preluarea de know how substanțial de la IntroPro, lider în soluții de livrare și distribuție a tehnologiilor video de înaltă calitate pe canale multiple”, a declarat președintele Luxoft, Dmitri Loschinin, în cadrul comunicatului.

Ofertele complementare ale IntroPro și Luxoft au la bază servicii de dezvoltare software pentru dispozitivele de decodare operabile în cloud și dispozitivele de livrare de conținut, potrivit reprezentanților celor două companii.

FOTO Primele imagini cu Windows 10 Cloud CITEȘTE ȘI FOTO Primele imagini cu Windows 10 Cloud

Totodată, accesul la platformele globale de livrare ale Luxoft va ajuta compania în demersul de a prelua angajamente strategice tot mai mari, consideră directorul general al IntroPro, Ivan Dianov.

”În colaborarea lor, cele două companii vor folosi capabilitățile centrelor de excelență ale Luxoft în DevOps, Cloud și Big Data și experiența IntroPro în zonele de management de conținut, management al abonaților și big data analytics”, se arată în comunicat.

În România, Luxoft a înregistrat în 2015 venituri totale de peste 240 milioane lei (53,3 milioane euro) și avea, la finalul lui 2015, 1.326 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
luxoft
telecom
media