Marile companii vor putea să apele clienții prin WhatsApp și să folosească în acest sens voci generate de inteligența artificială.
Cel puțin unii dintre cei trei miliarde de utilizatori WhatsApp nu vor fi încântați să afle că tocmai a crescut șansa de a fi apelați de „roboți”.
Asta pentru că Meta a deschis accesul marilor companii la funcțiile de comunicare vocală cu utilizatorii WhatsApp, funcționalitate ce era disponibilă până acum doar firmelor mici.

În următoarele săptămâni, spune Meta, companiile mari vor putea să acceseze apelurile audio pe WhatsApp prin intermediul API-ului dedicat.
Acestea vor putea configura agenți AI care să comunice mesajele comerciale clienților, iar pe viitor vor putea folosi inteligența artificială pentru a oferi suport și pentru a face recomandări de produse.
Pe viitor, spune Meta, utilizatorii și companiile își vor putea trimite și mesaje vocale prin WhatsApp.
WhatsApp Business, versiunea celei mai populare aplicații de comunicare dedicate companiilor, are peste 200 de milioane de utilizatori pe lună.