Câți clienți au ales încălțămintea tip „mers desculț”

Retail   
Câți clienți au ales încălțămintea tip „mers desculț”

Tikki Shoes, afacere românească de familie ce produce și comercializează încălțăminte barefoot („mers desculț”) pentru copii și adulți, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane lei și circa 15.000 de clienți. Brandul Tikki Shoes a fost lansat în 2010 la Timișoara.

Conceptul barefoot sau, mai exact, încălțămintea tip „mers desculț”, a început să fie cunoscută în urmă cu 15 ani, cu precădere în străinătate. 

Urmărește-ne și pe Google News
DECIZIE Singura fabrică românească de ciocolată a intrat în insolvență CITEȘTE ȘI DECIZIE Singura fabrică românească de ciocolată a intrat în insolvență
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Începând cu anul 2015, brandul Tikki lucrează cu distribuitori în Germania, SUA, Cehia, Olanda, Austria, Franța. În prezent, din totalul produselor vândute anual, 70% dintre acestea merg în străinătate, iar 30% merg către clienți din România.

„Afacerea a început cu producția de încălțăminte barefoot pentru copii, în special pentru cei care fac primii pași. Ideea a luat naștere pornind de la nevoile copiilor noștri, am început să producem încălțăminte pentru ei și pentru prietenii noștri apropiați. Mai apoi, încurajați fiind de feedback-ul pozitiv primit, am trecut la producția și vânzarea unei game mai extinse. Mai târziu am extins producția și către produsele pentru adolescenți și adulți”, spune Maria Mihanța, co-fondator al brandului Tikki Shoes.

 Pentru anul 2023, cei doi antreprenori, Maria și Adrian Mihanța, își propun să pună mai mult accent pe producția și vânzarea produselor pentru adulți.

viewscnt
Afla mai multe despre
mers desculț
tikki shoes