Compania canadiană Gildan cumpără producătorul de lenjerie intimă HanesBrands, care a închis o fabrică în România din cauza creșterii salariilor

Retail   
Compania canadiană Gildan cumpără producătorul de lenjerie intimă HanesBrands, care a închis o fabrică în România din cauza creșterii salariilor

Producătorul american de lenjerie intimă HanesBrands, care în 2019 a închis fabrica din Curtici și a relocat producția în Asia, citând creșterea costurilor cu angajații, va fuziona cu compania canadiană Gildan Activewear, întro operațiune ce evaluează HanesBrands la 2,2 miliarde de dolari.

Cum a relatat Profit.ro, HanesBrands a decis să închidă fosta fabrică Rosko Textil (redenumită Hanes Global Supply Chain România SRL) din Curtici în urmă cu șase ani, motivând că unitatea nu mai era competitivă, în contextul creșterilor salariilor în Arad. HanesBrands a precizat, la acel moment, că fabrica de tricotaje a companiei din Zalău nu a fost afectată de măsură.

Urmărește-ne și pe Google News

Compania americană a renunțat la operațiunile din Europa în 2021, când a vândut divizia Hanes Europe Innewrwear către o subsidiară a firmei americane de investiții Regent LP. Divizia a fost redenumită ulterior Dim Brands International (DBI).

ULTIMA ORĂ Guvernul introduce o taxă fixă pentru anumite colete după ce antreprenorii români au cerut taxarea coletelor din Asia CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Guvernul introduce o taxă fixă pentru anumite colete după ce antreprenorii români au cerut taxarea coletelor din Asia

Gildan, cu mărci precum American Apparel, Gildan și Goldtoe în portofoliu, a agreat acum să plătească 6 dolari/acțiune pentru preluarea prin absorpție a HanesBrands, reprezentând o primă de 24% raportat la prețul de închidere de luni, înainte de apariția primelor informații în presă privind o posibilă preluare.

Prețul implică o valoare a capitalului propriu de 2,2 miliarde de dolari pentru compania americană. Incluzând datoriile, acordul evaluează HanesBrands la aproximativ 4,4 miliarde de dolari.

Fuziunea va crea un gigant global în industria confecțiilor, cu vânzări nete pro forma de aproape 6,9 miliarde de dolari pe an și peste 90.000 de angajați.

Compania rezultată va deține 44 de unități de producție, aflate în cele două Americi, Caraibe și Asia.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
hanesbrands
gildan activewear
tranzactie gildan hanesbrands
lenjerie intima
hanesbrands romania