Retailerul german de decorațiuni și mobilier premium Westwing, lider european în segmentul “Beautiful Living e‑commerce”, își pregătește intrarea în România, relevă date analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Pe lângă România, compania vrea să intre și pe piața grecească până la finele anului, în cadrul unei strategii ambițioase de extindere “în aproape toate țările din Europa”.
Cu sediul la München, Westwing este o platformă e‑commerce dedicată produselor pentru casă și un stil elegant de viață.
Oferă o gamă variată de articole, de la textile și mobilier, până la accesorii pentru bucătărie, iluminat, decorațiuni și covoare, atât sub brandul propriu, Westwing Collection, cât și prin parteneriate cu peste 3.000 de branduri terțe.

Compania a fost fondată în 2011 de Delia Lachance, anterior editor la revistele Elle și Elle Decoration, împreună cu alți patru antreprenori germani și s-a extins puternic în ultimul an, în prezent fiind activă în 20 de țări.
Pe lângă magazinele online, retailerul deține și magazine fizice, în Stuttgart, Hamburg, Leipzig și Paris.
Numai în acest an, Westwing și-a lansat operațiunile pe 8 noi piețe: Luxemburg, Danemarca, Suedia, Croația, Finlanda, Slovenia, Norvegia și Ungaria.
“În acest moment, ne pregătim pentru lansare în două noi țări în acest an: România și Grecia”, spune CEO-ului Andreas Hoehrning, care oferă și câteva detalii despre strategiile din spatele deschiderilor de magazine online:
“Toate țările din Europa continentală urmează aceeași logică, având costuri marginale reduse de deservire: traduceri susținute de inteligența artificială, integrarea furnizorilor locali de servicii de livrare, marketing cu influenceri locali și marketing de performanță, cu randamente atractive în doar câteva luni”.
Pe termen mediu, Westwing tințește prezența “în aproape toate țările europene”.

Westwing a obținut venituri de 444 milioane de euro în 2024, în creștere cu 4% raportat la anul anterior. Valoarea brută a mărfurilor (GMV) vândute pe platformele grupului a crescut cu 12,7%, la 497 milioane de euro.
Compania s-a listat la bursa din Frankfurt în 2018, la acest moment având o capitalizare de peste 242 milioane de euro.