eMAG își întărește echipa de management regional și îl numește pe Mircea Tomescu în poziția de Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Din acest rol, Mircea Tomescu, cu 25 de ani de ani de experiență în comunicare strategică și de management, va coordona strategia și execuția de brand și marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei țări. Rolul său este de a crea sinergii capabile să ducă și pe piețele din Bulgaria și Ungaria programele pe care eMAG le-a dezvoltat în România.
CITEȘTE ȘI BNR a sancționat 13 bănci. Cele mai multe amenzi au fost date pentru nerespectarea legislației pentru combaterea spălării banilor, inclusiv faimoasa „actualizare a datelor”El a intrat de 4 luni în echipa eMAG.
În ultimii ani, Tomescu a fost director de brand și comunicare la Carrefour România. Anterior, el a ocupat poziția de director de brand și comunicare la BRD Société Générale.