Flanco anunță cel mai ambițios plan de extindere din ultimii șase ani. Noua strategie vizează deschiderea a 10 noi magazine până la finalul anului și reamenajarea altor 12-15 potrivit noii poziționări.
Suprafața de vânzare a rețelei va crește cu aproximativ 10.000 mp, extinderea vizând în special orașele mari și centrele comerciale cu trafic ridicat.

4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Bugetul total de investiții alocat în 2025 extinderii și modernizării rețelei este de aproximativ 20 de milioane de lei.
“După o perioadă în care strategia de extindere a fost, mai degrabă, prudentă și a vizat preponderant orașele, precum și spațiile comerciale mici și mijlocii, anul acesta marcăm o schimbare de abordare și revenim, similar perioadei pre-pandemice, către deschideri în orașe mari și către suprafețe mai generoase ale magazinelor, de 800-1000 mp”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
Începând din luna mai, retailerul are programate deschideri de magazine pe suprafețe extinse, în orașe mari și foarte mari din țară: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Bacău, Pitești, Galați. În primele luni ale acestui an, Flanco a inaugurat deja două alte magazine în Iași și Tulcea.

“Extindem rețeaua Flanco în spații cu trafic intens, acolo unde putem oferi tot ce înseamnă conceptul Smart Discounter: tehnologie de ultimă generație, oferte inteligente, soluții flexibile de plată și campanii atractive pentru clienți, precum Rabla. Investim 20 de milioane de lei în extinderea și modernizarea rețelei și creăm aproximativ 300 de noi locuri de muncă în comunități.”
De asemenea, retailerul se află în plin program de reamenajare a magazinelor rețelei în linie cu poziționarea de Smart Discounter, anunțată anul trecut. Pentru anul 2025, Flanco a prevăzut rebrandingul a 12-15 magazine, pe lista celor deja deschise aflându-se puncte de vânzare din Giurgiu, Arad, Târgoviște, Râmnicu-Sărat și, în curând, Târgu-Mureș. Până în prezent, rețeaua Flanco Smart Discounter a ajuns la 22 de puncte de vânzare în care noua identitate este vizibilă, poziționate în 17 orașe din țară.

Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de peste 160 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României.
Acționarii retailerului sunt Iulian Stanciu - 95% și Dragoș Sîrbu - 5%.