Retailerul francez Carrefour anunță în România că vine cu un program de reducere a prețurilor pe tot parcursul lunii august, ca răspuns la impactul creșteriilor TVA-ului.
Promite oferă reduceri semnificative la produse de bază, echivalente cu de trei ori valoarea TVA-ului pentru produse alimentare și de două ori pentru produsele nealimentare selectate sub formă de cupon.

Campania debutează pe 30 iulie și se va desfășura pe durata lunii august, cu reduceri săptămânale la diferite categorii de produse impactate de noile cote TVA.
Reducerea este acordată sub formă de cupon care poate fi utilizat pentru achitarea cumpărăturilor viitoare, atât în hipermarketurile, cât și în supermarketurile Carrefour.
Promisiunea Carrefour
Pentru produsele alimentare, clienții vor avea parte de reduceri de 33%, în timp ce pentru cele nealimentare, reducerea va ajunge la 42%.
În prima săptămână a campaniei, între 30 iulie - 5 august, promoțiile vor include produse precum brânza telemea ambalată, anumite branduri de mezeluri, cafea și hrană pentru bebeluși, cu excepția formulelor de lapte.
Carrefour operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

În 2024, afacerile consolidate ale grupului Carrefour pe plan local s-au situat la 14,6 miliarde de lei, în creștere cu 7,8% față de anul anterior.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche S.A., compania a ajuns la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară, urcând în top trei jucători de pe piața de retail din România.