Felix Pătrășcanu, co-fondatorul și Managing Partner al companiei de curierat FAN Courier, a intrat în afacerea Miraj, un brand boutique de parfumerie având rădăcini istorice în anii ’50, relevă datele analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
El a cumpărat un pachet de 25% din acțiuni de la proprietarul Florin Găină.

Anul trecut, cifra de afaceri a Miraj s-a ridicat la circa 637.000 lei (cu 77% mai mare comparativ cu anul precedent), cu un profit net de 46.769 lei (plus 562%).
Are un Concept Store în incinta JW Marriott Hotel din capitală și magazine în București (Mall Băneasa și zona Cișmigiu), Sibiu, Cluj-Napoca și Buzău.
Povestea Miraj
Brandul Miraj a fost lansat în anii ’50, cu deschiderea la București a fabricii de parfum „Macul Roșu”.

În anii ’70, „Macul Roșu” a fost rebranduit în Miraj, având în portofoliu sticluțele de parfum Miss Miraj, Draclee, Turist, Jubileu, Opera.
Miraj avea și o divizie de cosmetice, deținând formulele Anei Aslan, care au atras personalități internaționale de renume în centrele sale de tratament precum Frank Sinatra, Claudia Cardinale, Ronald Reagan.

În anul 1989, Miraj s-a rebranduit în Gerovital Cosmetics, iar ulterior, în 2008, Miraj a transferat complet dreptul de proprietate asupra brandului Gerovital către Farmec și a încetat activitatea.

10 ani mai târziu, în 2018, brandul Miraj a fost înregistrat din nou, iar pe parcursul următorilor ani, a fost dezvoltat și reimaginat ca un brand boutique sub management nou.