Heist Industries semnează campania de lansare a berii Amstel din portofoliul HEINEKEN România

Retail   
Heist Industries semnează campania de lansare a berii Amstel din portofoliul HEINEKEN România

Heist Industries a dezvoltat campania de lansare pe piața locală a brandului de bere olandeză, Amstel, o bere 100% malț cu o istorie de peste 150 de ani. Amstel face parte din categoria mainstream și este prima bere internațională din portofoliul actual HEINEKEN în România care vine cu o rețetă recunoscută global, dar produsă local, în fabricile din Miercurea-Ciuc și Craiova. Noua bere este deja prezentă în rețelele de retail și HoReCa.

Amstel s-a născut la Amsterdam, în urma unei prietenii autentice între Charles și Johannes, cumnați și buni prieteni care nu au găsit o bere pe gustul lor, așa că au creat una. Această valoare, prietenia, rămâne esențială în comunicarea brandului.

Urmărește-ne și pe Google News



În România, campania de lansare este semnată de Heist Industries și pornește de la un adevăr universal, acela că pe măsură ce înaintăm în viață, prieteniile devin tot mai greu de prioritizat. Această realitate dă naștere unei nevoi de reconectare, în ciuda agendelor încărcate și a responsabilităților cotidiene. Acest context stă la baza conceptului creativ „Ascultă chemarea gustului 100% malț. Prietenii sunt la un Amstel distanță”, care este o invitație irezistibilă, lansată de gustul berii olandeze, Amstel.

Evenimente
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
12 iunie Eveniment Profit - Piața de Capital.forum - Provocări pe piața de capital în perioadă de tensiuni economice și sociale - Ediția a V-a

Spotul TV redă această „chemare” cu umor. Un grup de prieteni este surprins în cadre din momente diferite ale zilelor lor, dar care răspunde instinctiv aceluiași sunet de deschidere a unei sticle de Amstel. Finalul îi reunește pe prieteni într-un bar, în jurul unei Amstel, cu un toast și multă bucurie. Prin această execuție, Amstel se poziționează nu doar ca o bere, dar ca un motiv de a aduce prietenii la aceeași masă.

„Cea mai mare provocare a lansării Amstel a fost faptul că global, brandul joacă în teritoriul prieteniei, unul extrem de aglomerat, cel puțin în România. Am căutat o tensiune simplă, relevantă pentru vremurile în care trăim, în care nimeni nu mai are timp de nimic, cu atat mai puțin de prieteni, vechi sau noi. Amstel a devenit acest “beacon of friendship”, un semnal care adună prietenii în ciuda oricăror circumstanțe potrivnice.”, a declarat Radu Pilat – Creative Director, Heist Industries

Campania dezvoltată de Heist Industries este activă începând cu 14 aprilie și este susținută de un plan de media extins, cu acoperire națională. Lansarea include prezență pe TV clasic și roadblock în ziua lansării, spoturi și concursuri la radio cu posibilitatea de a câștiga premii, OOH clasic și proiecte speciale în digital și in-store. În perioada următoare, campania va continua cu activări menite să întărească poziționarea Amstel ca berea de reconectare între prieteni.

Despre Heist Industries

Heist Industries este o agenție de publicitate independentă din România înființată în anul 2012, specializată în soluții de comunicare integrate. Serviciile Heist Industries acoperă arii precum Digital, Classic Advertising, Social Media, Community Marketing, Content, PR și BTL. Heist Industries construiește parteneriate pe termen lung cu clienții săi, cu o abordare orientată spre înțelegerea business-urilor și rezultate, obținute prin creativitate, impact, relevanță și autenticitate.

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda "Brew a Better World", sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Cele mai recente informații sunt disponibile pe website-ul companiei și urmărește-ne pe LinkedIn, Twitter și Instagram.  

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World - Raise The Bar 2030’.  

viewscnt
Afla mai multe despre
amstel
heineken românia